Days like these

Hej där ute mina vänner!
 
Det känns som det var en hel evighet sedan jag skrev här, fast det bara var några dagar sedan, men det har hänt så himla mycket sedan dess. Jag har varit på begravning vilket var det jobbigaste men ändå finaste jag varit med om. På ett sätt ville jag aldrig gå därifrån, för på ett sätt var han liksom kvar hos oss där och då.
Efter begravningen var det lite samling med familjen och sedan åkte vi hemåt och jag sa hej då till mamma, pappa och lillebror som for iväg och efter någon timme kom farmor och kusin Nora och hämtade mig och körde mig till Göteborg där jag spenderade två dygn. Jag hann med väldigt mycket! Jag hann träffa Emelie, Valle och Bala, ha sleepover med Linda och äta lunch med Märta innan tåget igår gick mot Kalmar igen. Igår vid nio på kvällen landade jag i min lägenhet och spenderade kvällen med att äta, packa upp, se film och sen somnade jag gott i min säng! Idag har jag varit hundvakt, pluggat och sen kom mitt lilla sagogryn hit! Lyckan när man ser jordens lyckligaste hund och veta att man är anledningen till att hon är så där glad är helt obeskrivlig!
 
Kvällen har spenderats med fyra fina vänner med pizzabak, godis och tjejsnack, väldigt mysigt och väldigt trevligt. Det är rätt skönt med såna där lördagar när gästerna går hem så att man ändå hinner landa i soffan framför en film. Då hinner man både umgås med sina fina vänner och landa i lite egentid. Just nu ser jag Miss Secret Agent på femman och i pauserna springer jag ut i köket och diskar och plockar undan lite och i någon paus ska jag ta ut lilla bollen Bala. Jag ska verkligen maxa den här veckan med plugg och Bala, det är det enda som får spela roll denna veckan, eller ja det och träning och vänner så klart!
 
Nu ska jag slänga på en kopp te och gosa med min lilla flicka, imorgon väntar en dag av plugg, promenader och träning, jag måste försöka komma ut och springa en sväng eller åka bort till gymmet innan jag blir tokig!
 
 
God natt från mig och Balabus!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0