Wake me up when september ends

Jag vet inte vad det är med den här veckan men inte mycket går som jag tänkt! Först och främst den där himla förkylningen som ALDRIG släpper. Jag saknar träning så mycket att jag håller på och bli tokig på riktigt. Sen är det smågrejer som händer som stör min vardag ordentligt. Som att min cykel hade noll luft, den verkar dock fungera igen! Som att jag idag inte kunde tvätta för att systemet krånglat till det för mig, och det går inte att göra något åt det tydligen. Så har jag tur kan de fixa det och jag kan tvätta i helgen annars måste jag vänta till ONSDAG. Inte okej. 
 
MEN som tur är har jag haft några mysiga kvällar med mina fina vänner och ikväll ska jag klä på mig som om det vore vinter och ta en promenad med Johanna och Veron till pojkarnas fotbollsmatch. Imorgon ska jag hämta Bala och ha henne till söndag, på kvällen kommer Sandra på tacomys och på lördag ska jag på möte, fika hos Inger och ha myskväll med lillvovven. Och jag ska sjutton bli frisk alltså! Jag är verkligen illa trött på att vara sjuk nu så det är helt otroligt. Jag har aldrig druckit så mycket te som jag gjort de senaste fyra veckorna. 
 
Nu ska jag äta lite smaskig mat och se lite Modern Family innan jag fortsätter med lite plugg, ska läsa ut min bok jag håller på med också och fixa med lite smått innan jag springer iväg till Södra Utmarken. 
 
Ha en bra torsdag mina läsare! 
 
Så här såg mitt kök ut igår, och jag kan bara säga som så här; ju stökigare det är efter en kväll med scones, ju fler fina vänner har man! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0