Och jag håller din hand för hårt

Okej, söndag kväll, jag borde inte blogga för jag målar mina naglar men jag kan inte vänta. 
Inte för att jag har något kul att berätta egentligen. Jag har haft en lugn helg, haft Bala här och bara haft en myshelg. Så välbehövt, så uppskattad. Så sjukt tacksam att jag får ha kvar henne i mitt liv. Älskade lilla vovve.
 
Lämnade henne hos Valle och kom hem vid halv sju och landade i soffan för en Gilmore Girls-kväll. Finns ingen serie som får en på så bra humör som den! Och Vänner så klart! Fixar lite naglar och grejer inför veckan också. På onsdag är det partaj som gäller och imorgon tror jag min nya klänning landar i brevlådan. Taggad!
 
Mer jag är taggad på? Allt kul vi har planerat inför hösten på mötet med sociala utskottet igår, det kommer bli massa kul aktiviteter att se fram emot!
 
Nu ska jag dricka te, och se lite mer på tv innan jag kryper ner i sängen och laddar för en ny vecka och denna vecka SKA jag bli frisk. 
CIAO!
 
Älskade! <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0