We all make mistakes, here's your lifeline

Aldrig innan idag har jag tänkt "vad skönt att jag inte gick och tränade" men idag så!
Jag kom nämligen hem klockan sex istället för åtta och har hunnit lite av det jag tänkte göra efter tentan imorgon, tagit en lång skön dusch, kollat liiite på mina papper till tentan imorgon, gosat med Bala som är här och klockan är bara halv nio. Nu ser jag film för att få lite inspo till vår sittning i december och äter popcorn. Man får unna sig när man ska tenta. 
Jag vet med mig att jag inte kommer klara tentan. Det är ett givet faktum. Jag har inte pluggat ens nästan tillräckligt och det är ett misstag jag gjort, både medvetet och ometvetet, för vissa andra saker i kursen har tagit upp mycket mer tid så jag har inte hunnit, men också för att jag inte är taggad för denna tenta alls. Men det är okej, det är ett misstag jag lärt mig av och blir det omtenta blir det omtenta och jag får kämpa hårdare för den helt enkelt. Så är det bara. 
Mycket har hänt sen sist, eller jag tror det. Jag har blivit av med cykeln, varit hemma, varit i Göteborg, pluggat, tränat, gosat med Bala, umgåtts med fina människor och nu sitter jag här. Onsdag kväll innan tenta, planerar för saker, planerar för Berlin (söndag-lördag) och ja, nu ska jag stänga av datorn för idag, se klart filmen, se över plugget en gång till och sen sova! Imorgon ringer klockan sex för morgonpromme med Bala och sen är det tenta innan jag ska träffa Sandra, sälja böcker och sen vandra hem med Bala till Valle! 
 
På fredag väntar världens mysigaste morgon och grammatikplugg, den tentan ska jag ha VG på, det har jag bestämt!
 
Finaste!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0