Time goes by

Hej!
 
Idag är det äntligen fredag, jag har haft en riktigt skön dag så här dagen efter tentan (som för övrig kändes liite bättre än jag trodde) som jag startade med frukost på hotell med fem fina vänner, åh vad jag älskar såna mornar! Sen var jag på matmarknaden (ja igen) och åt lunch med Valle och sen lurade vi oss själva genom att köpa fudge för 100 (!!) kronor! Varför utropstecken undrar ni? Jo för att det blev TRE bitar var för den summan, fattiga studenter som vi är så var det rätt saftigt!... Jaja! Sen gick jag hemåt med Bala som är min i natt, min sista natt i Kalmar på en vecka, så hennes sällskap är perfekt! Vi gjorde ett pitstop på vägen och klippte Balas klor, vilket hon hatade (kanske därför hon ligger och fiser på mig nu).. Men hon fick godis efter och nu är det glömt och förlåtet för länge sen! 
 
Imorgon tar jag en lugn skön dag med Bala, sista packningen och sen vid fem går tåget till Växjö där jag ska bo på hotell för en natt och sen bär det av till Berlin en vecka. Ska bli kul och spännande, har alltid velat se Berlin och jag ska se till att njuta av resan fast min ekonomi gör att jag inte riktigt till hundra ser fram emot det. Men det kanske gör att resan blir rena drömmen!
 
Nu ska jag äta lite, se tv och invänta Idol, chips och dip och mys med världens finaste varelse! 
 
Vad jag vaknade till igår, älskade fina du!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0