Trying is harder when you keep failing

Hej! Idag är jag trött och rätt nere, inte alls varit min dag och regnet och blåsten utanför fönstret gör mig inte på bättre humör. Men en liten uppdatering om vad jag gjort det senaste ska ni allt få!
 
Jag kom i lördags hem från Berlin och en riktigt kul vecka, mycket intressant att se, mycket shopping och mycket kul saker. Jag åkte direkt och hämtade Bala, landade i sängen vid tolv och sen spenderade jag natten med att gosa med den bästa jag vet, som jag älskar den där hunden alltså, livet utan henne kommer bli tufft. 
Söndagen gick åt till att rasta Bala, rensa avlopp och tvätta, och sen hem till Valle för att lämna busen och berätta om resan och äta lite. 
Idag har jag varit hyfsat effektiv men det tråkiga vädret gjorde ju sitt på humöret, spenderade eftermiddagen med att städa badrum och hall innan jag rusade iväg till bibblan i det hemska regnet och var på möte om en sittning som kommer bli så sjukt kul! Kom hem från mötet efter ett stopp på Maxi och satte mig för mat, nagelfix och har de senaste två timmarna fixat med en marknadsföringsfilm som jag är hyfsat nöjd med, ska pilla lite till med den innan jag lämnar in den till utskottet. 
Nu ska jag snart krypa ner under täcket med min nya Wellness-tidning och hoppas att regnet slutar till imorgon! 
 
Hoppas ni haft en roligare dag än mig, detta väder är rent deprimerande!
 
Posititvt med tråkigt väder: inviga det nya pannbandet från Forever 21 jag fyndade i Berlin! 
Ciao!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0