Songs to live and die by

Hej alla fans! Höhö.
 
Idag är det då alltså torsdag och min to-do-lista är inte riktigt lika lång som de varit de senaste dagarna. Jag gör en to-do-list varje dag för att hitta tillbaka till någon slags ordning i mitt liv och det fungerar faktiskt hyfsat bra. Pluggmotivationen är dessvärre högre när det kommer till grammatiken än det jag behöver göra inom en vecka men det får väl lösa sig. Jag har några dagar på mig och imorgon är förutom en grej med ESS ganska tom på planer. På lördag kommer mor och far och jag ser verkligen fram emot detta och ska försöka ta mig upp tidigt för att hinna plugga lite innan de kommer. 
 
Idag är det urtråkigt väder och hemma är det snö så just nu är jag lite deppig. Nej okej det är jag inte för denna dag började rätt bra med Balagos, promenad, och sen god lunch efter att lägenheten blivit tom igen, och nu har jag en timme till One Tree Hill börjar vilket jag tänkte se idag (hade på i bakgrunden igår och insåg att mitt favoritavsnitt går idag) och innan dess ska jag diska och fixa sista städet inför helgen. Och den riktiga anledningen till att jag tror att denna dag kommer bli bra trots vädret: Bio med Lisa och Christer ikväll! Vi ska se Hunger Games och jag kan inte förklara hur taggad jag är! 
 
Nu var ju tanken att jag skulle skriva en kort sammanfattning av det som istället blev lite längre men jaja. Igår gjorde jag för övrigt en lista med mål för 2014. Jag behöver visioner för att jag just nu bara går runt och gör det jag måste och ibland lite mindre. Jag är inte på topp vilket är okej men 2014 har jag bestämt ska bli MITT år på riktigt. Och listan med saker som ska göras/avklaras blev väldigt lång. Jag ska fota den i slutet av nästa år (om jag fortfarande har kvar denna blogg då) och så får ni se om jag klarade av alla mål. Spännande! Har även införskaffat mig en träningskalender till 2014 och det är något som taggar mig på vårterminen. 
 
Nu kallar disken på mig! Ciao!
 
Från helgen i Lund!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0