One of those days

Hej hallå!
Klockan är bara elva och jag har varit igång i fem timmar! Klockan ringde redan vid sex för att gå upp och följa Annie till tåget, blev perfekt för Bala att börja dagen med en promenad på över en timme. Hon har sovit ända sedan vi kom hem, på en kudde i mitt knä, supermysigt när det enda jag gjort sedan dess är att springa mellan tvättstugan och datorn där jag just nu sitter och pluggar tyska! Ska göra två presentationer så tänkte få klart texten idag så behöver jag bara slänga ihop en powerpoint till varje presentation och se ett klipp på youtube och sen är plugget klart inför tisdagen! Så idag kan jag ta helg tidigt då jag tänkte sitta med powerpoint på söndag eller måndag. Skönt! 
Efter promenaden smakade det extra gott med bananpannkaka med kanelstekta äpplen och keso, plus lite hallon och en stor kopp te. Riktigt fint! 
Nu är det dags för en liten promenad med Bala och jag ska passa på att ringa farmor och tacka för den fina filten jag fick av henne som Bala är superkär i och håller sig till hela tiden. Resten av dagen är rätt tom på planer, ska kika lite tv och bara mysa med Bala, imorgon är det mys med Nico och Alicia som gäller hela dagen och sen Så mycket bättre på kvällen med Bala i mitt knä, lugn och skön helg. En riktig Kalmarhelg, inga besök, inga resor någonstans och inga stora planer. Nästa helg är det bankett och eftersom jag känt mig lite förkyld i veckan passar denna lugna helg perfekt inför sista veckan innan banketten och sen fix med den hela lördagen och på kvällen är det dags och kommer bli riktigt kul! 
 
Nu ska jag kila ut med lilla busen som nog i och för sig föredrar att sova! CIAO!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0