No day but today.

Hello!
 
Den här veckan har gått sjukt fort måste jag säga! Det var ju måndag igår väl? Nej, inte det. Okej. 
Ja, nu ska jag inte flumma ihop något här utan skriva ett hyfsat bra inlägg om denna dag! 
Jag har inte varit så effektiv som man kan tro, men ändå har jag fått ihop väldigt mycket grejer idag! Bra jobbat tycker jag. Jag började dagen väldigt oeffektiv men sen handlade jag lite, plockade lite hemma, diskade och sen gick jag en skön promenad i det fina vädret och körde lite små styrkeövningar hemma, finns så många bra appar! Ska satsa på att stärka bål och rygg så min rygg inte mår så dåligt som den gör nu, vetekudden och stretching är mina bästa vänner just nu! Sen kilade jag in till stan för Donken-dejt med Nico och efter att Felicia hade joinat oss gick vi och såg IRL på bio, jättebra film, sätter igång mycket tankar! Efter bion åkte jag till Valle och hämtade Bala som är min ikväll och efter att ha lämnat henne i lägenheten blev det lite fotboll med Veron, det gick inte alls bra för killarna idag, väldigt tråkigt! Men hoppas på bättre lycka nästa gång! 
 
Nu har jag lanadat i soffan efter att ha mötts av en överlycklig Bala. Älskar att hur kort tid man än är iväg från lägenheten blir hon alltid glad när man kommer hem. Och hon är så mammig när jag är där eller hon är hemma här, följer mig överallt och gosar ner sig precis bredvid mig så fort hon får chansen. Nu är klockan redan elva och jag kommer nog sitta uppe någon timme till innan jag lägger mig, men imorgon ska jag försöka ta mig upp hyfsat tidigt för en morgonpromenad med Bala, scones till frukost och sen packa, plugga och gosa så mycket som möjligt med Bala.
 
Ja, det var det! Skriver något spännande imorgon också! CIAO!
 
Jag älskar dig så. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0