Ny vecka, nya tag.

Hello! Sabina tyckte jag var dålig på att blogga så kikar in nu. Tycker dock Sabina borde blogga mer också. Hehe.
I vilket fall som helst. I helgen har jag haft Julia på besök och Kalmar bjöd på sol. Dock lite blåsigt i lördags men annars finfint. Vi har ätit gott, shoppat och tränat. Och även busat med Sambala.
 
Det är pluggvecka deluxe denna vecka. Presentation imorgon och tenta på fredag. Enda pluggpauserna jag tänker ge mig själv är när jag ska äta, sova och träna. Sen belönar jag mig med en myshelg med Bella som kommer på besök. Haft så mycket mysigt besök nu det senaste, vilken lyx jag har haft! I helgen blir det träning, mys och god mat, som denna helg med andra ord, som sagt, bortskämd på mysfronten just nu. Skulle vara kul med ett ordentligt party snart också, men det tar jag en annan helg tror jag, är så mycket annat att göra och tänka på.
 
Mer då? Idag är det måndag och jag har kickat igång veckan med grupparbete och är nu hemma för lite vilopaus, med andra ord: tentaplugg. Sen lite mellanmål och iväg till gymmet för ett ordentligt pass. Pump, rumpa/mage och lite löpning. Saknade löpningen förra veckan så behöver peta in mer löpning i schemat. Älskar att det bara tog några veckor med regelbunden löpning för att jag skulle vara fast igen!
 
Nu ska jag tentaplugga någon timme och hoppas jag kommer in i ett lika bra flow som jag gjorde igårkväll. Då lärde jag mig massor!
 
Puss hej!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0