Lucky Strike

Hejsan hoppsan! Usch, sämst inledning på detta inlägg, jo man tackar!
 
I vilket fall som helst, idag är det måndag, ny vecka och denna startade med trötthet som heter duga. På riktigt. Jag kunde inte somna igår och ögonen svider som bara den nu, vill bara krypa ner i sängen men det känns som det är en bra stund kvar till dess. Men jag har sovmorgon imorgon så det ska nog inte vara så farligt att komma i säng lite senare idag. Sen all denna pollen gör ju inte saken bättre, och att lilla Sambala tar med typ all pollen in förvärrar aningen mer. Men jag ska inte klaga, att sova med en liten vovve vid fötterna är supermysigt.
 
Efter föreläsning och lite uppsatsarbete åkte jag och Sara till gymmet för lite styrka i form av Tabata-intervaller. Så skönt och så klart, tufft! Efter det åkte jag bara hem, lämnade mina saker hos valle och sedan fortsatte jag ut på en löprunda utefter ett nytt program jag testar, kul att ladda ner massa appar och testa nya program. Så idag var det en kvarts löpning som gällde, för att förbättra min kilometertid lite antar jag, kul var det i alla fall!
 
Nu sitter jag och väntar på att Valle ska komma hem och i denna väntan ser jag på Gossip Girl men ska nog ut med Bala en sväng snart.
 
Ja, det var väl det, helgen som var har varit väldigt mysig och lugn med allt från myskvällar, Eurovision och grill vid slottet. Mm, mycket skön helg!
 
Nej, iväg och promenera, eller gosa, Bala ser trött ut..
 
Grill i lördags, jag och Nico stekte en stund innan alla kom och jag säger då det, här ska man sitta, varmt som bara den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0