Let the sun shine on your face

 
Åh så härligt väder det är idag! Dock spenderades första halvan av dagen inomhus med artikelletande, enkätfixande och intervjufrågor-skrivande. Men efter lunch gick jag, Jonna och Sara ut och lade oss på en filt i gräset för att bläddra igenom böcker och leta teorier till vår uppsats. Sen hann vi med lite slapp solning med skratt också. Perfekt dag med gruppen med andra ord! Just nu sitter jag och äter mellanmål; kvarg med blåbär och hallon och en banan, mums! Det är nämligen dags för löpning om en stund så passar på att äta lite innan jag packar ihop mina saker, åker till Valle och myser lite med Bala innan det verkligen är dags för löpningen. Blir en sväng vid vattnet idag när det är så fint väder, härligt!
 
Imorgon har vi seminarie och sen ska vi sitta med uppsatsen, känns som vi har ett bra flow för tillfället så jag är nöjd! Vi har kul tillsammans samtidigt som vi kan få bra fokus och säga till varandra om något inte riktigt passar in.
 
Mer att berätta då? Jaa.. Nej inget egentligen, min kära mor och far kommer hit nästa helg och sen är det bara två veckor kvar till sommaren. Känns även som att sommaren kommer flyga förbi med alla mina planer och jobb jag ska göra, kommer nog bli en bra sommar med mycket flänga omkring!
 
Jaja, tillbaka till mellanmålet och sen iväg! Ciao!

Så här bra kan man ha det!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0