I love the rain the most when it stops

Hej, ja jag lever, men det är knappt! Sitter i ett grupprum och skriver B-uppsats och insåg att fast jag skrev den rubriken har jag ingen aning om det regnar, är strålande sol eller snöar ute. Okej, snöar gör det nog inte. Regnat har det gjort i alla fall så jag håller mig fast vid min rubrik.
 
Sitter som sagt med uppsats, har äpplepaus och tänkte då passa på att blogga. För det var ett tag sedan nu och ni undrar säkerligen om jag lever eller inte. Men det gör jag ju som tur är. Sprang precis iväg och köpte en kanelbulle, det var länge sedan nu så den kommer sitta fint!
 
Ikväll ska jag till Felicia och mysa och sen ska jag hem och mysa framför min tv och min dator i min lägenhet. Ska bli rätt skönt. Imorgon ärdet full rulle med pannkaksfrukost och uppsatsskrivande hos mig och sen ska jag mysa ner mig hos Valle på kvällen efter lite träning. Ja, det är som det brukar, träning, plugg och myskvällar. Men det är ju inte mycket att klaga på direkt.
Nu ska jag fortsätta, ciao!
 
Vad jag vill göra idag: läsa bok och dricka te i mängder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0