Have you ever been alone in a crowded room?

Hello!
 
Solig torsdag, typ ledig torsdag och jag har det helt okej. Började dagen med att gå en liten promenad genom fantastiskt fina Kalmar med fin musik i öronen. Sen blev det frukost till Biggest Loser och påbörjan till en av två individuella inlämningar vi har i denna kurs. Nästan klar med en, känns bra. Efter det blev det lunch på Thaiställets uteservering med Valle, Alex och Alex och efter en kort vända på stan blev det tillbaka till datorn. Usch. Vill sitta ute. Ska i vilket fall ut med Sambala snart och vid fyra blir det träning. En ordentlig genomkörare för kroppen får det bli. Efter det väntar grill med grabbarna som ska tentaplugga så jag ska försöka få ihop början till individuell uppgift nummer 2 eller kanske skriva lite bok, medan de nötar ord. Känns konstigt att de ska göra tenta imorgon och inte jag. Att jag är ledig idag från b-uppsats för att Jonna och Sara pluggar tenta. Känner mig nästan lite.. ensam. Men jaja, imorgon är det full rulle igen och sen är det helg. Nästa helg bär det av hemåt för jobb. Så var det första året avklarat i Kalmar. Sinnes.
 
Nej, nu ut till parken med Bala, kanske sätter mig vid slottet med ett block och penna och gör lite mindmaps och sen tillbaka för gym. Heja mig!
Morgonpromenad i fina Kalmar.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0