Busy

Hello!
 
Torsdag, kaosmorgon och huvudvärk går väl att använda som ord för att beskriva starten på denna dag. Började med att inse att byxorna jag tvättade igår kväll inte ens nästan hunnit torka så det var bara att slänga på sig löpartightsen (som jag som tur var hade hos Valle) och cykla hem och hitta ett par andra. Tänk vad en kaffefläck från gårdagens match kan göra för en stressig morgon. Hann i alla fall till seminariet, redovisade lite vad vi jobbar med just nu och sen satt jag och lyssnade snällt på resten innan jag, Sara och Jonna satte igång med dagens arbete. Kan lova att jag är trött och bara vill hem nu, men det är bara att kämpa!
Huvudvärk har jag så det skriker om det också, så dagens träning blir ingen löpning utan en promenad och lite styrka hemma innan jag landar i soffan för första gången på alldeles överdrivet länge och inväntar mor och far som kommer på besök. Imorgon är en lika fullspäckad dag som innan och likadant på lördag, fast då är det inte så mycket plugg som gäller. På kvällen är det Sommarmingel med Kalmar Ess och lär väl bli party på det sen. Eller ja, det är ju party.
 
Ja, det är full rulle som vanligt. Men det är bara att kämpa på, sen är det sommarlov.. sommarjobb alltså! Men några veckor ledigt får jag i alla fall i augusti. Jaja, tillbaka till uppsats!
Åh nu kom söta Jonna med choklad till mig och Sara, så gott!
 
Snart sommar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0