Say hello to good times

Idag är det torsdagen den 21e mars och snön faller ner, i stora flingor! Och hade det här varit mellan december och februari någon gång hade jag varit överlycklig. För det är mysigt med snö. Men nu börjar det bli lite tråkigt. Nu vill jag gå med vårskor och vårjacka. Men det kommer väl, det brukar det ju!
För tillfället sitter jag med nagellack som torkar så därför tänkte jag passa på att kika in innan jag fixar klart det allra sista här. Lite småstäd och disk från lunchen och sen är jag redo att ta mig till Göteborg och andra äventyr för en helg. Längtar verkligen!
Idag hade vi presentation av den första delen av vårt grupparbete och som det gick! Riktigt bra var vi, och jag är riktigt nöjd med vår presentation, den var snygg och vi hade ett bra flyt. Kändes väldigt bra!
 
Jag insåg precis att jag har bloggat så mycket bättre det senaste, effekten av att vara hemma mer och sova själv några nätter. Antar att det dalar ner lite nästa vecka, men jag ska försöka kika in och bjuda på bilder på en söt liten valp och alla andra roliga saker jag hittar på. Tror det kommer bli en bra vecka! Nästa helg bär det av hem till familjen också, ska bli kul! Det kommer vara rejält med full rulle men sånt gillar jag!
 
Ja, nu borde jag fixa lite här hemma så jag inte behöver stressa iväg om två timmar när jag planerar vara härifrån för att hinna in en snabbis på Maxi och sen ställa cykeln i Valles cykelförråd.
Hej då kära läsare, ni kanske inte är så många, men ni är tillräckligt många för att jag ska vilja dela med mig! Ciao!
 
Kanske kan någon slänga hit en resa till Grekland?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0