Motivate me

 
Motivation ja. Förut idag hade jag ett ton av den varan, nu vill jag bara lägga mig och sova. Jag är fortfarande trött sen festandet i lördags. Oj så kul vi hade! Men man sover alltid för få timmar och det kände jag inte igår, däremot idag. Så för att komma igång efter en förmiddag på bibblan gick jag fem kilometer i solen, bra start efter en förkylning. Nu är det träningsmotivation jag har. Men jag ska vänta en dag till innan jag intar gymmet. Jag vet ju hur jag blir när jag har lite förkylning i mig. Men kroppen skriker efter hårdträning på gymmet.
 
Den här veckan är, som de flesta, fullproppad till max. Imorgon en heldag på skolan, ansökan till bESStis och sen träning på kvällen, sen väntar två heldagar på bibblan med tentaplugg deluxe för på fredag är det tentadags igen. Tiden mellan tentor går fort. Så denna måndag ska gå till sånt där jag inte hinner någon annan dag. Som att städa. Så en timme ska läggas på städ och disk och jag ska vara sådär effektiv som jag vet att jag kan vara. Sen ska jag plugga lite redovisning och sen lite tenta, sen tänker jag ta kväll och njuta av lite lugn. Kanske åka till stan och sova där, kanske sova här. Vi får väl se vad som bestäms, men i vilket fall som helst ska jag ta det allmänt lugnt. Det behöver jag den här veckan.
Fina fina Sabina och jag innan maskeradbalen i lördags.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0