Lately I've been..

 
Så där, skrivarlusten har kommit tillbaka, både blogg och bok. Nej, jag lovar inte för mycket för vi vet vad som händer, eller inte händer kanske är rätt uttryckt.
Låt mig säga som så här, tiden rinner förbi mig i ett rasande tempo och ibland hinner jag inte med. Men jag har jäkligt kul under tiden som jag försöker hänga med.
Men jag tänkte punkta ner vad jag gjort sen jag skrev här senast.
 
- Jag har haft redovisning och det gick bra.
- Jag har haft tenta, och det gick inte bra.
- Jag har haft tentaslask med 90talstema, riktigt kul.
- Jag har äntligen kommit igång med träningen igen, det känns i knät men det fungerar.
- Jag har varit hemma i Falköping och hälsat på och myst med världens bästa familj, släkt och vänner.
- Jag har varit på mässa, utekväll och myst runt.
- Jag har varit på combat för första gången sedan krocken, så skönt!
- Jag har blivit av med mina skor på gymmet..
- Jag har spenderat lördagen på stan med fika med Sandra, shopping med Sara där det blev en födelsedagspresent inhandlad.
 
Ja det var väl det, nu väntar tjejkväll med Sara och Sabina och sen sova. Imorgon träning och hemma-mys då jag inte få hem mitt myssällskap förrän på måndag, men det kan nog vara skönt med en hel dag för mig själv.
 
Ciao!
En söt kille som jag spenderade hela förra lördagen med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0