It won't be long, I'll see you again

 
Hej hopp! Ny vecka, nya möjligheter, right? Startade inte denna vecka på superhumör tyvärr, låg och vred och vände mig till halv fyra. Var för utvilad efter två mysiga dagar, och var på ett väldigt besviket humör. Känner att jag haft rätt mycket oflyt det senaste och kände mig lite kass hela kvällen. Men som tur var fick jag bra uppmuntran av Valle. Och efter mycket om och men somnade jag till slut.
Men det är en trött Matilda som skriver idag. Jag är redigt slut och längtar bara efter att få lägga mig ikväll. Men jag tror dagen kommer gå rätt fort. Snart är det föreläsning, första i kursen Event Management och jag tror den kursen kommer bli riktigt bra, sen är det hem och stryka lite, sen vidare mot gymmet och pump och sen är det kväll igen. Tiden går fort! Efter träning ska jag unna mig pannkakor och riktig egentid. Ska bli skönt!
Den här veckan är bara fyra dagar lång för mig, i alla fall i Kalmar, sen bär det av mot nya äventyr. Och dessa äventyr sker i Göteborg! På torsdag bär det av mot Götet för TUR-mässa, födelsedagsfest och mys med hundar. Tror det kommer bli en riktigt bra helg! Helgen efter det blir det hemfärd och förhoppningsvis får jag med min familj på en dagstur ner hit till Kalmar sen så de får se den våriga sidan av staden (om våren kan bestämma sig för att stanna här på riktigt snart) och sen är det inte mycket kvar av den här terminen. Hejsan vad fort tiden går.
 
Nu ska jag snart fixa lunch och tagga till för föreläsning. Ha det fint! Ciao!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0