Go big or go home.

Hej hallå!
Oj vilken dag säger jag bara, känner mig helt slutkörd! Och än är det mycket kvar på min lista över vad jag ska göra! Men blogga hinner jag lite snabbt. Sitter och kollar på Helt Sjukt och har precis jobbat grupparbete över internet. Måste ge en eloge till min fina grupp, aldrig varit så effektiv så här sent på kvällen och dessutom utan att se eller prata med varandra mer än på den lilla chatten. Känns bra!
Och det är vad jag gjort hela dagen, jobbat grupparbete, sen varit på föreläsning om Ung Cancer med Jonna och sen tränat med henne och Sabina. Herre vad segt passet var idag, skönt som tusan nu efteråt men det känns att musklerna försöker hänga med huvudet som är supertaggat på träning. Så skönt och jag är så stolt över mig själv som tagit tag i det igen, det var svårt att komma igång efter krocken (snart fem månader sedan) och det gör fortfarande ont när jag tränat mycket men det får det vara värt, det är så skönt!
Imorgon blir det dock vila, kanske en promenix om jag hinner, jag känner redan nu att jag inte riktigt kommer hinna dock. Ska hem och äta lunch, se över allt hemma och sen bär det av mot Göteborg. Och igår fick jag veta att jag får hoppa in som reserv och jobba på TUR-mässan, ska bli kul! Är det någon liten läsare här som av en händelse ska dit får ni gärna komma och säga hej, jag förväntar mig en storbloggar-grej nu, att alla mina (fem?) läsare kommer rusande som horder och bara hoppar på mig. Eller? Ehm..
I vilket fall som helst ska det bli riktigt skönt att komma iväg på lite annat. Det är så mycket här och åker man hem på riktigt, alltså till Falköping, kan man heller aldrig riktigt släppa plugget. I Göteborg kanske jag kan sätta mig en stund på ett café och läsa men det är också allt, för jag har människor jag inte träffat sedan augusti där, plus så klart mässan! Sen är det så mycket annat runt om här. Men det behöver vi inte gå in på. Jag ska istället glädjas åt att jag imorgon vid den här tiden är omgiven av hundar, människor, katter och massa kärlek. Det ni!
 
Nu ska jag sätta igång med resten på min lista. Kör hårt helt enkelt!
Jag vill ha värme och sol!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0