Fight for your life

Hej hopp!
 
Idag är en bra dag, jag vaknade på bra humör, om än lite trött, kom inte riktigt i kapp det jag missade i sömn när jag inte kunde somna natten till igår, men jag är bra nära! Just nu sitter jag och lyssnar på musik från första combat-passet jag någonsin var på, för så där två år sedan och blir alldeles övertaggad på dagens träning som jag ska dra mig bort till om några minuter. Igår var det ny release på pumpen också, riktigt bra var den! Känner mig taggad på träning och livet i allmänt. Lite tråkiga saker som händer får väl hända, jag är glad ändå.
 
Så nu, iväg till träning sen lite kvällsmat innan det blir sängen och ladda för en lång dag imorgon, men det blir en bra dag, för det blir med folk jag verkligen älskar. Och sen är det bara en natt hemma innan det bär av mot Göteborg, har redan börjat packa. För jag vet hur det blir om jag drar på det. Då stressar jag i allt i en väska och sen glömmer jag hälften eller får med saker som inte är alls vettiga. Men nu så!
 
Jaja, sluta tjata känner ni nu, och det ska jag, för nu bort mot gymmet och BodyCombat! Hej!
 
Igår hade jag pannkakskväll med mig själv, mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0