Ett snabbt hej

Jag ville bara kika in supersnabbt och säga att just dig känns livet toppen! Har spenderat denna dag på biblioteket med två underbara vänner, Sabina och Jonna, och vi har pluggat inför morgondagens tenta. Sen körde vi loss på gymmet och nu har jag mellanlandat för dusch. Men jag lever i alla fall, är glad och taggad på livet! Och ville passa på att tacka mina vänner för idag, de är nämligen för jäkla bra och sprider fantastiskt mycket glädje! Sorgen när Sabina flyttar hem kommer vara tung, men vi har en månad kvar, och den ska nyttjas! Nu in i duschen och sen middagsdejt och sista pluggrundan hos en fin en.

Puss!


Kommentarer
Postat av: Jonna

Nämen söta du! Vilka fina ord i varje inlägg. Du är bra som tusan! Puss

2013-03-20 @ 23:26:29
URL: http://jonnabrehmer.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0