Cause on monday you will talk again, tuesday you will sing

Hej hopp!
 
Idag har verkligen varit en riktigt bra dag, och jag hoppas på att den slutar lika bra. Jag började dock dagen med ett ganska jobbigt humör. Skulle träna med Sabina vid tolv och vaknade hav nio (av mig själv trots sen kväll igår, ganska bra) med halsont, så klart ska sånt alltid komma när jag inte har tid. Så istället för träning åkte jag på föreläsning och idag flög den fram relativt snabbt om man jämför med igår. Skönt det. Efter den var det hem och äta lunch och invänta det jag väntat på i två veckor; tentaresulatet. Och jag var inte ens lite sugen på att se det. Så när det äntligen var dags tog jag lång tid på mig att logga in och scrolla ner. Och där stod det. Ett klart och tydligt VG. Jag har nog aldrig tidigare blivit så chockad. Jag hade till hundra procent gjort mig redo för omtenta och där står det att jag klarat av ett VG. Lyckan var total om man säger så. Jag bestämde då att fira med en promenad i solen och fick sällskap av fina Jonna, vi gick en sväng och sen ställde vi oss för att vinka på kungen och drottningen som var i Kalmar idag. Det var en kall väntan men det var det värt, där stod vi och viftade med våra flaggor och vinkade glatt. Sedan drog vi vidare, jag kom hem och tog världens längsta dusch för att värma upp kroppen, lagade mat och nu är klockan helt plötsligt kvart i tio och jag sitter och kollar på en mysig film i väntan på mysigt sällskap. Imorgon väntar en heldag med grupparbete, seminarie och sen Fråga Olle-middag, ska bli riktigt kul! Sen är det pluggdag efter pluggdag med ett break för en kul lördag med maskeradbal, så ja, den här veckan kommer vara riktigt bra!
 
Nu ska jag krypa ner under filten på riktigt och se klart filmen. Ciao!
Glad Jonna i väntan på Kungaparet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0