But I choose the sun

Hej!
Jag är inne en snabb sväng och säger hej medan jag ändå äter! Var riktigt uthungrig och fixade ihop min efterlängtade tacogratäng! Så gott! Finns inget man kan äta så ofta som tacos i vilken form som helst.
Annars då? Jag har haft en superbra helg i Göteborg, myst med valpar, jobbat på mässa, träffat kompisar, myst hos Valle och bara haft det allmänt bra. Jag är nu laddad för denna vecka som är lite kortare, bara tre dagar i verkligheten och sen hem för påskmys!
Så med andra ord ska jag sätta igång med min del till grupparbetet, om en stund ska jag ringa och gratta min lilla favorittjej som fyller åtta och sen ska jag träna. Så nu är det full fräs som gäller! Hej hopp!
 
Jag och världens sötaste Sambala.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0