These days

 
 
Jaha, tiden går fort när man har roligt heter det ja! Känns som jag gör allt annat än att blogga vilket är väldigt sant också. Men jaja!
 
Jag sitter hemma, har en latardag idag, eller ja, jag har tränat lite, lite styrka idag, löpningen skjuts på till imorgon då jag ska springa ett lopp här i stan. Efter många om och men bestämde jag att jag inte har råd att köpa sommarkort på gymmet här i stan där jag tränat förut så istället har jag laddat ner massa appar, kör combat i hallen från datorn, styrka från massa olika program jag hittat i böcker och på internet så jag har ett helt lager med övningar och som tur är har jag tillgång till vikter och hantlar i olika slag så det blir nog bara bra. Och så springer jag, så konditionen får sitt också. 
 
Idag är som sagt en lugn dag. Ska inte göra så mycket väsen av mig och bara ta det lugnt, vilket är skönt! Har varit ledig några dagar, jobbat två dagar och det har varit en väldigt skön start på sommarlovet. Enda som inte är så skönt är allt krångel med resan jag vill göra. Antingen kan inte folk, antingen vill de inte eller så antingen när man äntligen hittat någon att åka med (Christer) och hittat några bra resor meddelar Sabbe att hon inte är på plats när vi kommer utan är ledig och befinner sig på annan plats. Blä! Jag vill ju åka dit och jag vill åka utomlands. Kommer sluta med att jag är hemma i Sverige hela sommaren. min vanliga tur. Men det får lösa sig, på något vis.
 
Just nu sitter jag med datorn i knät, SATC på tv (alldeles för längesedan jag såg den serien) och ska nog se över min bok lite, ett mål med sommaren är att skriva klart boken. Det, läsa massa andra böcker, se över lite tyska, jobba, träna, lösa korsord och åka till Göteborg är några av mina mål med denna sommar. Ja, en del alltså!
 
CIAO
 
En av mina ledig-dag-frukostar, så härligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0