Summer days

Hej hopp!
 
Pausar från min solardag med lunch och rensning av nästa del i min lägenhet. Så sjukt vad mycket jag fått undan på bara några få dagar. Kläder som jag förmodligen aldrig kommer använda igen har fått plats i två pappåsar som ska bort. Tar förmodligen med dem till Falköping så får de stå där och har jag inte rört dem eller tänkt på dem på hela sommaren är det bye bye! Har idag rensat i bokhyllans två lådor och ska fortsätta med att damma den och sedan är det på skrivbordet för rensning. Så skönt! Dock varvar jag självklart detta med att ligga och lata mig i solen och sedan en liten löprunda på det innan jag åker och hjälper Valle med lite saker. Känns sjukt att det är sommarlov nu! För det är det, allt inskickat!
 
De senaste dagarna har verkligen ropat sommar på hög nivå! Har suttit ute på innegården hos Valle med Nico och boysen som pluggat sin avancerade tenta (jag och Nico satt som frågetecken igår när de förhörde varandra och konstaterade att vi nog inte läser något vidare avancerat) och solat och haft det allmänt bra, ätit glass på stan med Valle, myst med Sambala och varit på trevliga Kalmarkvällar. Idag blir det kanske middag ute med Valle och imorgon något lätt här på kvällen och en sista myskväll innan sommaren startar med allt vad det innebär, jobb, sol, Göteborg några vändor, träning, bad och förhoppningsvis Cypern (snälla håll alla tummar, jag kommer gräva ner mig totalt om jag inte kommer iväg, redan orolig för att ytterligare en ska behöva säga nej till mig och Cypern). Tror det kommer bli en bra sommar, ska äta ihjäl mig på grillat och jordgubbar och dricka massvis iste, isvatten och äta tusentals glassar. Vill åka en sväng till Kungshamn/Smögen också så det ska jag nog få in en helg! Tjoho vad kul sommaren kommer bli!
 
Nu ska jag göra lunch och sen ut i solen igen! Ciao!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0