Running to stand still

Hello!
 
Söndag och trots att jag vaknat några gånger under natten vaknade jag pigg och redo! Idag ska jag springa ett lopp här hemma och även om det inte är så långt (3 km) ska det bli kul. Kommer bli mycket löpning i sommar och för att inte tröttna på de vanliga rundorna och ensama träningarna är väl en tävling perfekt för lite variation! Jag laddar med te, SATC och bokskrivning. Om en timme är det smoothiedags och klockan tre går starten. Det stormar och regnar ute men jag är väl van sen all löptäning i Kalmar så det ska nog vara minsta problemet!
 
Efter loppet ska jag kika på de andra som springer och sen blir det hem för lite styrka innan jag tar kväll. I veckan väntar kanske lite jobb och sen avslutar jag veckan och börjar helgen redan på onsdag med att åka till Göteborg och mysa och sen firar jag midsommar med några riktiga favoriter. Kommer nog bli bra!
 
Hmm, nu började det åska också, tror jag. Jaja, nu tillbaka till boken!
 
Byebye!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0