Lucky Strike

Hello!
 
Måndag, jag blev ledig, vilket var bra, igår när jag kom hem var huvudet som en bomb, men idag är det lite bättre och jag hinkar i mig vatten och te och tar en lugn dag i form av tv, bok och sen en liten promenad med Anna för att komma ut lite i friska luften.
 
Tävlingen igår gick bra, var riktigt kul och jag hade bra hejarklack runt rundan. Efter det stod jag i regnet och kikade på de andra klasserna som sprang och sen åkte jag hem för lite styrka och fortsätte kvällen med tacos med ett härligt gäng. Hem och sova och trots att jag sovit ganska dåligt, vaknar alltid hur många gånger som helst när jag står på inringning för att se om någon ringt om jobb, är jag ganska utvilad.
 
Idag väntar inte mycket spännande vilket är skönt. Laddar för en händelserik vecka. Eller ja, jag ska till Valle på onsdag till fredag och sen på fredag är det ju midsommar och det firas med tre fina tjejer hemma hos Bella med kransar i håret och jordgubbar med grädde. Kommer bli mysigt!
 
Nu ska jag fylla på mitt vatten och se ett avsnitt 2 broke girls innan jag äter lunch!
Hej då!
 
 
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0