Last days

 
Hej hallå! Ibland glömmer jag av att jag har en blogg. Men jag lever och jag ska försöka bli bättre på att blogga när sommaren kommit igång på riktigt, med andra ord; när sommarlovet kickat in på riktigt.
 
Idag började jag dagen hos min sjukling, (varför är det jobbigare att vara sjuk när man är kille?) och tog mig vidare till bibblan för lite småfix och sedan hem för att rensa garderoben. Tycker jag gjorde väldigt bra ifrån mig för jag är sämst på att slänga saker. Har bara bokhyllan och skrivbordet kvar att organisera innan sommaren nu och det gör jag imorgon/torsdag eller fredag. Sen kommer den där packningen jag ska lyckas med men det löser sig nog.
 
Dagen ska fortsättas med att skriva PM och reflektioner och sen köra lite combat innan jag med stor sannolikhet somnar, börjar känna av att man haft något att tänka på och göra precis hela tiden så när det är helg denna vecka kommer jag vara lyckligast i världen.
 
Jag vet inte ens vad jag ska skriva om nu, tror jag ska packa ihop och åka till Valle nu! Hej hopp!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0