Day off

Torsdag och jag är ledig. Sista lediga torsdagen innan augusti någon gång. Skönt! Både att vara ledig och att börja jobba, är rätt tråkigt att vara ledig varje dag när man behöver pengar. Men det har verkligen behövts. Har landat sedan sista kursen som var rätt intensiv. Vänja mig vid att vara ifrån Valle och Bala och att inte ha massor att göra varje eftermiddag/kväll. Nu ska jag snart röra mig till mammas jobb och möta upp henne för lite handling. Ska införskaffa presenter till lillebror som fyller 18 imorgon. Ganska overkligt att han redan är så gammal!
 
Imorgon blir det då kalas här, på lördag vet jag inte vad vi hittar på och på söndag är det kalas för Melker som fyller två. Så det blir en mysig helg och sedan börjar jag jobba på riktigt på måndag. Mycket jobb i juli vilket uppskattas och sen är det alltid skönt med ett arbete där man inte jobbar helger och därmed kan åka till Göteborg och hälsa på Valle.
 
Mer då? Jag och Bella har kikat på lite resor, jag försöker verkligen komma iväg, och främst till Sabina som jag saknar så det finns inte, men det vill sig inte till hundra. Jag får se hur det löser sig. Måste iväg, så mycket vet jag.
 
Nu ska jag ta på mig promenadkläder (eller ja, träningskläder alltså) och regnjackan och vandra upp till mor. Byebye!
 
Smarrig smoothie efter ett svettigt pass med NTC i hallen, heja alla träningsappar som håller igång mig i sommar!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0