This day

Hej hopp!
 
Idag kikar jag in supersnabbt bara. Sov dåligt i natt, har ny Wellness-tidning att läsa och bok att njuta av och heller inte så mycket att blogga om. Idag har varit en aktiv dag med jobb, klippning, lång-skype med Sara, träning och kalas. Löpningen gick så tugnt idag, om mina ben var trötta igår är det inget mot vad de var idag. Usch, hoppas på en bättre runda i helgen någon gång. Tänker att jag får lunka på med mina 4-5 kilometer på veckodagarna och acceptera att det inte kan bli lika bra tider som om benen vilat hela dagen, och hoppas att jag vänjer mig snart, vilket jag gör för förra sommaren gick det bra efter någon vecka, man kommer ju in i att vandra i trappor hela dagarna. Men längre rundor får jag för tillfället lägga på helgerna. Det blir bra! Tänker mig i alla fall 3-5 rundor i veckan, beroende på humör och form. Det är ju enda konditionsträningen jag kan få i sommar när jag inte har tillgång till gym så jag köttar på helt enkelt!
 
Nu har jag varit inne längre än jag borde och ännu en gång bara pratat träning! Kommer med något annat imorgon, hehe!
 
Nu ska jag läsa och sova! Sovmorgon imorgon och långdag på jobbet med paus för lunch hos mormor som lovat urgod mat! Jag längtar redan till lunch imorgon!
 
Gammal bild som jag visat tusen gånger men jag gillar den på något sätt. Sommar, Göteborg och en heldag med Sofie, som jag verkligen saknar nu! Måste träffa henne snart!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0