Sunny sunday

God kväll!
 
Jag vet inte vad jag ska skriva egentligen, är så oinspirerad till blogg. Jag gör inte så mycket om dagarna, jag jobbar, tränar och räknar ner dagarna till ledighet och fortfarande en desperat förhoppning om semesterresa. Verkar inte som att det går åt mitt håll riktigt. Jag vill ju bara utomlands, hur svårt ska det vara?
 
 
 
Annars är livet mycket bra, helgen har varit helt underbar! Började med Gyllene Tider i Karlstad i fredags, fortsatte med sol och fix igår och avslutade lördagen med galamiddag hos mig! Idag har det varit en lugn och skön dag i solstolen, tränade sedan och efter det bar det av till Skövde för glass, shopping (inte för mig dock) och bio med lillebror. Såg The Lone Ranger som var riktigt bra, se!
 
Nu ska jag sova. Imorgon väntar morgonträning/promenad (får se vad jag är på humör för, eller vad mina himla benhinnor är på humör för) och sen jobb i tio timmar. Efter det kommer Valle på ett kort besök. Jag jobbar ju så han får åka på onsdag morgon igen. Suger lite att man inte hinner ses mer. Men snart är jag ledig och kan åka dit lite när jag vill och hur länge jag vill.
Jaja, god natt var det! Ciao!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0