Runners run

Hej hopp!
 
Här sitter jag i träningskläder och väntar. Inte på att allt vatten jag druckit ska rinna ner så jag minskar risken för håll och inte på någon jag ska springa med. Utan på att telefonen ska ladda! Måste verkligen ha musik och Runkeeper när jag ska springa. Speciellt musiken. Har i och för sig blivit beroende av Runkeepern så den måste med. En pulsklocka är högt upp på önskelistan inför födelsedagen. Men i vilket fall som helst ska det springas! Känner mig tung idag dock, alla trappor med tung reklam tar på benen, vilket jag avskyr! För energin finns inte till löpning när eftermiddagen kommer och schemat säger träning. Men jag får väl se brevbäringen som lite träning också.
 
Idag har det i alla fall varit rätt fint att gå brevbäring och jag lär ha fått lite bruna armar på köpet och några fräknar på näsan. Slutade ett och mötte upp Hanna för lunch på stan, var alldeles för länge sedan jag träffade henne, men nu har vi lite framför oss att se fram emot och snart träffar jag henne igen!
 
Jaha, mer då? Jag går mest och drömmer om Grekland, läser böcker, önskar att jag var ledig och planerar min tid så den ska gå fort framåt. Och njuter av den svenska sommaren när den är som bäst. På onsdag fyller mamma år och i helgen hoppas jag på sol och värme. Det var allt från mig idag! Nu ska jag springa!
 
Livet på posten!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0