Push it to the limit

Hello!
 
Väldigt lång men ändå rätt bra dag det här. Började dagen med sovmorgon vilket behövdes, fortfarande trött sen helgen. Vilket är konstigt för jag sover aldrig så bra som jag gör med Valle, då kan jag sova mig igenom bastuvarma rum och tuppar som skriker halsen av sig utanför hör jag inte ens. Men kanske har det med att Sambala var sjuk sista natten så det blev lite sovande till och från att göra.
 
I vilket fall som helst så började dagen med sovmorgon som sagt, sedan åkte jag till jobbet och trodde jag skulle mötas av ett färdiguppställt distrikt vilket inte var fallet men som tur var hade vi så lite post att jag hann slänga upp allt mitt och slänga ner det i väskan på bara 40 minuter så jag var ute i bra tid ändå. Brevbäringen idag var faktiskt riktigt kul, det är dagar som dessa (soliga) som man drygar ut turen för att få lite extra sol på armarna. Skönt! Sen hem på rast som spenderades i solstolen med en bra bok och sedan började jag jobba igen vid kvart i tre och slutade strax innan sju. Kom hem, åt, såg Allsång och stack sedan ut och sprang. Det var rätt skönt men mot slutet blev det tugnt med alla backar. Men det är gjort i alla fall och nu sitter jag här, dricker vatten och ska krypa ner i mitt lilla krypin och läsa innan det är dags att sova! Imorgon väntar kortdag på jobbet, klippning på stan, Skype med Sara, träning och slutligen firande av kära mor som fyller år! Måste säga att jag gillar när dagarna är fullspäckade, både när det är långdagar på jobbet (pengar, pengar) och när det är roliga saker som händer för då går tiden fort och det är närmare helg, närmare "semester", närmare Valle och kanske närmare en resa.
 
Nej nu ska jag läsa min bok, vila mina trötta ben och mysa till det med lite vatten och musik innan det blir godnatt för idag! Hej hopp!
 
Den här läste jag ut i solstolen förut, läs, läs, läs! Superbra!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0