Min vanliga tur

Hej! Igår hade jag ett perfekt inlägg att skriva, och bilder att redigera. Verkade bli en bra förmiddag innan det var dags för kalas i Skövde. Men nej, då vägrade min dator fungera och den fungerar fortfarande inte. Kul. Så igår var inte min dag, mådde inte helt hundra heller vilket följde med in på morgonen idag och jag ställde in min PW för en extra timmes sömn. Idag började jobbet på riktigt och jag är hemma på rast, börjar om en timme igen och jobbar till sju och ska klämma in lite träning och lite Anna innan det är sovdags igen.

Ska spendera resten av rasten med en bok och fixa mellanmål till kvällens jobb. Kommer nog inte så många inlägg framöver, gillar inte att blogga med appen. Tycker inte den fungerar. Men ni kan väl kika in ändå, så skriver jag snart igen.

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0