Back in the game

Hejsan!
 
Sitter med min dator igen! En vecka utan den kändes faktiskt nu i efterhand rätt skönt, även om jag ju så klart var orolig att den inte skulle fungera och att filerna skulle försvinna, men den är tillbaka, de flesta filerna lever och jag hoppas att detta ska fungera nu! Kör några testdagar med denna hårddisk innan jag säger helt att den är okej.
 
Jag kom hem från Göteborg vid sju. Har haft världens mysigaste helg. Havet, solen, hundarna som sprungit omkring i trädgården, badat i havet för första gången i år, varit på 25årskalas och så klart, spenderat lite kvalitetstid med Valle. Väldigt nödvändigt! Det är ju lite konstigt att vara ifrån varandra när man är vana vid att ses varje dag. Men tiden går rätt fort ändå och i augusti kanske vi tar en hel vecka och är lite spontana. Hoppas, hoppas!
 
Nu ska jag krypa ner i mitt krypin och känna ensamheten. Haha okej, kanske inte så illa men det är alltid lite tråkigare att sova själv första natten efter att man sovit hos Valle. Men imorgon blir det jobb igen. Klockan ringer sex för min mysiga grötfrukost med en bok i handen och vid sju kickar jag igång veckan med lite brev!
 
Ska jag vara ärlig är jag helt slut, så nu ska jag sova! Nattens!
 
Hundpromenad till havet igår eftermiddag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0