Längtan

Hej hopp!
 
Det är redan fredag, shit pommes vad tiden går fort. Jag sitter med Vänner på tv och nagellack torkandes på naglarna. Ska snart sätta mig och plugga tre timmar, ja jag har satt en deadline. Klockan tre ska jag in med min cykel till verkstaden och sen ska jag göra mig redo för bio. Äntligen har jag kommit in i det där med bio igen. Imorgon ska jag till Inger och fika och sen planera en otroligt kul fest som äger rum nästa vecka! Ska bli riktigt kul!
Mer då? Jag sitter och längtar till våren lite! Vill ha sån där vårdag när man går på gatorna och det gnastrar under skorna efter allt grus som legat där under vintern och man kan använda sin jeansjacka. Det längtar jag efter!
 
Nu ska jag plugga! Ciao!
 
En gång flummig, alltid flummig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0