Sometimes I feel like saying 'Lord I just don't care'.

Hello!
 
Vet inte vad jag ska skriva egentligen. Eller jo, jag har en dag kvar att jobba och sen är jag leeedig! Känns som jag har jobbat i en evighet och jag har bara gjort sex veckor plus några extra dagar. Ska bli skönt med ledigt! Ska bli skönt med sovmorgon och annat kul. Ska ta det lugnt en och en halv vecka och sen åker jag och Annie till Cypern! Ska bli så kul! Vi bokade i tisdags och det hela var lite spontant men jag är så glad att jag hittade Annie efter all desperation att åka någonstans. Detta kommer bli perfekt. Får dessutom träffa Sabina, som ett väldigt stort plus i kanten och jag fattar inte att det faktiskt blir av! Att jag får träffa Sabbe efter såå lång tid!
 
Jag fick en massa bokideér när jag gick brevbäring idag så efter filmkik ska jag försöka få ner några rader. Men måste skriva en massa packlistor först. Viktigt!
 
Idag är en sån där dag då jag längtar till Kalmar, saknar min lägenhet, mina kompisar och allt runt omkring! Om tre veckor åker jag tillbaka!
 
Söt kille jag träffade i tisdags.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0