Last few days

Hello! Tisdag idag va? Semester gör mig virrig! I vilket fall som helst. Idag spenderas dagen med tvätt och packning och emellanåt träffar jag kompisar. Jag har nog inte riktigt fattat att imorgon är min sista riktiga dag här i Falköping. När jag kommer hem från Cypern blir det bara hem och sova i stort sett sen går tåget på fredag morgon nästa vecka.

I helgen blev det lite spontant Göteborg och fest och mys och jag kom hem igår kväll. Perfekta dagar i Göteborg måste jag säga.

På torsdag ska jag alltså till Cypern, sjukt! Ska bli så skönt! Sen hem till Kalmar och det ska också bli skönt. Lite småbitter över att jag inte får springa omkring och härja i fin lila overall fortfarande, kommer nog vara smått bitter fram till jag vet om det är min tur nästa år eller inte. Jag ska självklart vara med på det jag kan vara med på, en del utekvällar kan jag ju joina, men det är inte samma sak så jag tänker låta mig själv vara lite bitter över detta. Det är tillåtet.

Nu kommer snart Bella på fruktsallad sen ska jag fortsätta med mina semesternaglar och tvätt och packning. Hej så long!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0