Counting down the hours

Hello!
 
Torsdag idag, en vecka kvar till Cypern och 15 dagar kvar till Kalmar. Har mina små nedräkningar och nu kan jag lägga en till på listan: Onerepublic live i Stockholm i februari. Sjukt att jag äntligen ska få se dem live. En dröm sedan många år tillbaka. Ska fira med att sticka ut och springa och inviga mina nya snygga korta tights och pulsklockan. 
 
Planer för dagen är inte många, träna, se film och fika med kompisar. Och det är ju skönt det med. Gillar ju detta med att jag orkar träna på dagarna igen! Har inte testat benhinnorna på några veckor så nu tillbaka till löpning och jag hoppas det ska gå bra. 
 
Jag pratade ju om min lilla rastlöshet igår och den infann sig rätt ordentligt så jag följde med pappa upp till faster Carola och pratade lite med henne. Så mysigt, min faster är alltid så rolig att sitta och prata lite med. 
 
Jag trodde jag hade massa kul att skriva men tydligen försvann det ur minnet och det börjar bli dags för några kilometer i löparskorna. Ching så länge!
 
I fall ni undrar vad som kommer pryda mina fötter på gymmet i höst. LOVELY:
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0