Wake me up when september ends.

Hej!
Där gick det fort och en vecka passerade utan att jag riktigt hängde med. Och helt sjukt mycket har hänt. Vi kan ju köra en uppdatering!
 
Lördag: Sista dagen hemma, jag fattade det verkligen inte alls. Jag fikade med en vän, jag hälsade på kusiner och jag festade med mina finaste Julia och Emma. Sen såg jag E-Type med fina Sofie, Filip, Hampus, Erik och Zkillan. Jag och Filip sprang på honom (E-Type alltså) backstage när vi skulle hem. Galet bra timing!
Söndag: Jag vaknade, hade lite packningspanik och sen åkte tåget ner till Kalmar. Sa hej då till mor och far med tårar i ögonen, jag trodde inte det skulle vara så jobbigt! Sen var jag på picknick med min nya klass och älskade den redan från början.
Måndag: Upprop och nollningen var igång! Åh så kul, det var rundvandring och sen Välkomstsittning, mycket kul.
Tisdag: Stadsvandring med lekar och sen trubadurkväll. Mycket trevligt det med!
Onsdag: Klasskamp och vi kämpade verkligen helt otroligt, tyvärr förlorade vi förstaplatsen till civilekonomerna med endast två poäng som vi lätt hade kunnat ta igen om det inte hade varit för lite fusk. Synd men tvåa är fint det med. Sen var det Kårkväll med förfest vid havet och dans med de tjejer från klassen jag blivit mest bundis med. Sjukt kul!
Torsdag: Volleyboll och jag och Mirelle satt mest bara och åt korv och tittade på. På kvällen vräkte det ner så istället för grillkvällen med nollorna var det filmmys hos Elin med tjejerna och Robin. Mycket godis, mycket skratt och framför allt, mycket mysigt!
Fredag: Amazing Race, vilket innebar ungefär som på tv, minus massa resor, i ösregn. Men det var kul! Och sen kårkväll där jag dansade loss med Fredrika och Linnea från min kära hemstad.
Lördag: GardenParty där jag bara hängde någon timme, var tyvärr lite halvkass musik. Men jag, Jenny och Camilla hade kul på Max efter.
 
Så ja, idag är det vilodag och jag har sovit ut, handlat, lagat mat och städat och nu sitter jag i soffan och tänker enbart flytta mig från den när det är dags att sova.
 
Nu blev det ett långt inlägg här men ja, det är ju så att det har hänt mycket! Har lite svårt att fatta att det är september nu men tror den kommer bli en riktigt bra månad! Och när den är slut får jag min lägenhet!
 

Jag och några fina tjejer från klassen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0