Man ska ha husvagn

Hej hopp!
 
Ja jag säger då det, jag har nog inte kopplat hur fort tiden går. Jag har snart bott här i två veckor. Jag har endast tre veckor kvar tills jag får mitt eget, även om det känns lite som att ha eget här med då hon jag bor hos än så länge inte varit hemma. Det är också tre veckor kvar till tenta och jag sitter med böckerna i mitt knä redan nu för att få en överblick. Men jag är lite för trött för att läsa mer idag. Jag har inte sovit alls bra i natt, det var för varmt, det var folk som lät utanför och jag drog i mig en kopp te precis innan jag la mig så sprang på toa cirka fem gånger. Kommer bli ännu roligare i natt när jag idag har drgait i mig inte mindre än tre koppar.
 
Tänkte berätta lite vad jag gör här nere egentligen. Just för tillfället lär jag mig enligt Kalmar ESS att kombinera festandet med studerandet. Går så där, fast jag är glad att jag och de jag umgås med prioriterar studerandet istället för festandet. Vi har inte varit med på nollningen varken idag eller igår, igår blev det Thaimat istället och idag hemmaplugg. Men imorgon är det all in på sportsittningen!
I vilket fall som helst, det jag studerar är då Turismprogrammet och för tillfället läser vi Turismvetenskap 1 där vi idag pratade om olika sätt att transportera sig på semestern. Som bil, tåg, flyg etc. Vi kollade på ett klipp från Galenskaparna (Man ska ha husvagn, därav rubriken) och ja, jag känner nog helt klart att jag valt rätt. Känns bra!
 
Nu är jag alldeles för trött för att fortsätta med något annat än att glo på lite Vänner och sen sova galet tidigt. Imorgon är det plugg, föreläsning och fest som gäller! Ching!
 

Camilla, jag och Mirelle på kårkvällen förra onsdagen. bilden lånad av goa Robin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0