Lägesrapport

Hej hopp!
 
Jag har tydligen gått tillbaka till det där med att bara blogga ibland, vilket är lite tråkigt för jag skulle gärna vilja dela med mig lite mer av vad som händer här i Kalmar. Men det är svårt. För det är mycket. Och jag hinner i stort sett mellanlanda hemma någon timme varje dag innan jag ska iväg på föreläsning, pluggdag, myskväll eller en spontan tvkväll med julmysplanering (nej, vi är inte tidigt ute).
Just för tillfället sitter jag och slurpar i mig en kopp te innan jag kickar igång dagen, det var svårt att komma upp idag men det ska nog gå att komma igång. Föreläsningen idag börjar klockan ett och innan dess ska jag hinna plugga lite, hitta något intressant om Linköping, åka till stan och klaga på en klänning, plugga lite mer och sen äta lunch. Men jag gillar att ha en del bollar i luften så detta ska nog gå fint. Efter föreläsning blir det möte med min arbetsgrupp och sen träning på Nordic. Underbart!
 
Och så ser dagarna ut, plugg, träning, något annat, plugg, sova, dricka te. Det är en students liv. Men oj, vad jag trivs.
 
I helgen blir det Göteborg där jag ska hinna allt mellan bio, middag, lunch med mor och bror och fest. Plus en himla massa plugg. Jag SKA hinna med allt.
Sen är det ny vecka, vilket innebär näsan i böckerna, träning och sen första tentan. Men sen, sen får jag min lägenhet!
 
Nu är mitt te slut och jag måste komma igång, puss och kram från en glad Kalmarbo!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0