I will wait

 
Hello!
 
Onsdag idag och jag är ledig. Så jag tog mig en välförtjänt sovmorgon och sen lite grötfrukost till Vänner. Nu sitter jag och ser ett avsnitt till och ska snart bege mig till Coop och hämta ut mina böcker. Vill inte ens se den räkningen. Kurslitteratur är dyrt. Men det är ett måste.
Sen blir det lite plugg, matlagning, städning och lite annat smått och gott. Dagarna går så att säga.
Snart är det ju redan helg igen och på lördag kommer mor och far och gör klart min lägenhet och myser till det med lite restaurang och tvkväll.
Nu har jag latat mig färdigt för idag och måste gå till Coop, fram och tillbaka till Giraffen är min dagliga promenad just nu då jag måste komma igång lite med mitt knä, funkar perfekt då det inte är så långt men ändå blir en liten sväng.
Jaja, nu har jag inte mycket mer att dela med mig av. Får hoppas jag är mer fantasifull en annan gång! Ciao!
Det gröna armbandet köpte jag efter första tentan men har inte använt förrän nyss, ska användas ofta!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0