I'm not a stop on the way, I'm the destination

God dag!

Jag måste erkänna att jag gillar mina tisdagar, sovmorgon till tolv men jag har gjort det till en vana att gå upp senast halv nio så jag hinner med lite saker innan jobbet. Så idag har jag plockat lite på mitt rum, så det ska bara dammsugas sen efter jobbet, och så har jag betalat räkningar. Känner mig vuxen och duktig!

Igår bestämde jag även vad jag ska söka för utbildningar till hösten så nu längtar jag till nästa vecka då man får börja söka! Kommer gå och vänta på resultatet länge sen. Haha.

Nu ska jag stänga av datorn och kila iväg till bussen som tar mig till jobbet! Blir bra det! Ciao!


Jag saknar Rom idag.


Kommentarer
Postat av: Lisen

ROMA <3

2012-03-06 @ 16:06:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0