Say hello to good times

Ja jag vet, jag är sämst i hela världen på att blogga. Jag uppdaterar typ en gång i veckan och då skriver jag nåt alldeles oviktigt. Men ja, det händer inte mycket mer än jobb, träning, jobb, förkylning, fika, tv och film i mitt liv. Som det brukar med andra ord. Men på fredag händer det grejer, då åker jag och mina godingar till Köpenhamn. Som vi väntat och längtat! Jag har precis gjort klart en skiva med musik som man bara måste ha i bilen. Och jag ska skriva en lista med vad jag är sugen på att inhandla. Imorgon ska jag packa, handla batterier och roadtripmat. Eller om det blir innan vi åker, men fixas ska det! Jag är så taggad!

Ja, ni har fått ett litet livstecken, jag lovade er en uppdatering om Falun och vem vet, den kanske kommer!
Men nu ska jag njuta av att det är två dagar kvar att jobba innan världens bästa helg och sen påsklov. Fint som det ska. Ciao!


I fönstret på vårt hotell i Köpenhamn förra året!

Kommentarer
Postat av: Johan

Snygg klänning.

2012-04-05 @ 22:38:10
URL: http://soulreggaeochfotboll.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0