Längtan, tänk om du kände min längtan

Jag har kommit fram till att jag har en hel lång lista med bra saker att längta till och det gör mig glad för det verkar bli ett år med sjukt mycket äventyr och sånt gillar ju alla.

Min lista ser ut så här:

-Lördag och Hjo för en helkväll med Märta och Anna.
-Nästa helg för en helkväll i Göteborg hos Elin.
-Falun
-Köpenhamn 
-Premiären av Hungerspelen!
-Andra trevliga helger som kommer.
-Sommar och roadtrip.
-Sommar och semester
-Börja plugga och därmed starta ett riktigt äventyr.

Ja, sen är det massa småsaker emellan och jag inser att våren förmodligen kommer gå fort och förhoppningsvis vara bra.
Nu har jag inte mycket mer att skriva utan ska hitta på nåt annat och snart kommer Anna, imorgon är det fredag och sen är det helg, den här veckan har gått så segt så jag är glad att det äntligen börjar närma sig helgen!
På Hard Rock i Köpenhamn i somras, snart är jag där igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0