Hold your horses tonight

Hola! Egentligen ska jag åka till gymmet nu men hinner med ett inlägg!
Städar lite på mitt rum, en mer ordentlig alltså, ska försöka få lite ordning på riktigt, så slänger ut en del, men hade nog lite för lite tid för det idag och nu ser det ut som ett kaosartat avsnitt av Äntligen Hemma här, men när det blir klart kommer det se bättre ut än någonsin, har massa idéer om hur jag vill ha det här!

Sitter för övrigt och lyssnar på E-Type samtidigt och känner att idag är det exakt min smak av musik. Värsta powerkicken!

Men nu ska jag nog rusa till gymmet, kommer ett inlägg om min helg i Falun imorgon skulle jag tro! Det vill ni inte missa!


Från mitt rum.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0