For those who wait for sunday to be monday

Hello!
Här sitter jag, helt utslagen och trött och allt som hör därtill. Ska dyka ner i sängen om en liten stund men ville bara skriva någon rad här!

Igår var det fest i Hjo med mina två fina, blev riktigt bra och en trevlig utgång på det sen. Idag blev det mys med Melker i form av promenad, lek och sen lite fika. Fin kille det där. Han var nog nöjd med all uppmärksamhet. Sen två till promenader och till slut landade jag hemma med trötta fötter, trötta ögon och trött sinne. Och nu ska jag stänga av allt vad världen har att erbjuda i tillgänglighet, läsa lite och sen sova tidigt! Ska bli skönt och jag är lite sugen på ny vecka, nya tag och nya möjligheter!

Nu känns det som att jag inte har mer att tillföra ikväll så jag stänger ner! Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0