Suit up!

Hej hopp!

Här sitter jag med Crostinis och tzatziki och njuter av livet. Hur kan man inte när man har gott att äta, en underbar kväll att se tillbaka på? Igår var det nämligen galakväll hos mig, vi bjöd på champagne och tilltugg och det blev en riktig succé. Underbar kväll! Idag har jag bara städat, slappat och träffat mina fina vänner Anna och Märta. Snart ska jag sova och ladda för vad som kommer bli en lång vecka, trots att det bara är fyra dagar. Ska göra tiotimmarspass tis-tors och är inte taggad för fem öre! Men sen är det ju midsommar och då får jag vila och fira midsommar med de finaste jag vet! 

Nu vet jag inte varför jag skulle skriva något här egentligen. Ska planera morgondagen lite då jag tänka handla lite inför veckan och fixa saker innan Emma kommer på besök. Kommer bli bra. Och snart ska jag sova som sagt.

Bjuder på en bild från gårkvällen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0